Týmuj.cz má již 160 tisíc uživatelů. Nově funguje také jako aplikace.

Online služba zaměřená na snadnou organizaci sportovních týmů Týmuj.cz roste. Tato úspěšná platforma oznamuje, že počet registrovaných uživatelů již přesáhl 160 tisíc. Ti jsou rozděleni mezi takřka 18 tisíc družstev a 102 sportů. Amatérské sportovní týmy, party kamarádů, sousedů či kolegů mohou pro plánování tréninků a zápasů, sledování docházky a vzájemnou komunikaci využívat nově také mobilní aplikaci, která učinila službu Týmuj.cz ještě komplexnějším nástrojem.  

Mobilní aplikace je kompatibilní s webovými stránkami, je možné propojit ji s Facebookem a nabízí praktické funkce, na které jsou uživatelé mobilních aplikací zvyklí (např. propojení s kalendářem nebo notifikace o nových akcích).

„Projekt Týmuj jsme spustili již v roce 2008. Do jeho vývoje jsme investovali hodně času a nemálo finančních prostředků, ale následně jsme se začali věnovat svým hlavním zaměstnáním. Týmuj.cz ovšem organicky rostlo a uživatelé přibývali zejména na základě doporučení. Potvrdili jsme si, že služba v sobě skrývá velký potenciál a zhruba před rokem jsme se rozhodli Týmuj.cz oživit a vložit do něj další energii i finance,“ prozrazuje Petr Salomon, managing director Event Service a spoluzakladatel platformy Týmuj.cz.

Na Týmuj.cz, které od počátku funguje zcela zdarma, si uživatelé nejčastěji domlouvají fotbalové zápasy a tréninky. Fotbalistů je zde více než 31 000. Jen o málo méně je volejbalistů (30 000). Mezi top týmové sporty se řadí také lední hokej (21 000) a florbal (15 000). Týmuj.cz přitom používají i skupiny v individuálních sportech, třeba v atletice nebo stále populárnějším biatlonu. Jen v září 2017 vzniklo 371 nových týmů a sportovci se sešli na téměř 16.000 akcích, které si skrze Týmuj naplánovali.  

Týmuj.cz se stále drží svého původního poslání být pro amatérské sportovce významným pomocníkem zejména při organizaci tréninků a zápasů. „Členové jednotlivých týmů spolu mohou přes platformu i komunikovat, naším cílem ale není konkurovat sociálním sítím,“ prohlašuje Petr Salomon. „Heslem Týmuj.cz je, že není důležité vyhrát, ale sejít se. Proto chceme týmům a jejich vedoucím pomáhat zejména s docházkou.“

Týmuj.cz vlastní a provozuje sportovní a marketingová agentura Event Service. I přes nemalé investice do vývoje Týmuj.cz neplánuje službu nijak zpoplatnit. Plánem provozovatelů je využívat platformu i pro marketingové účely partnerů. Kromě komerční komunikace na specifickou cílovou skupinu sportovců jde například o možnost realizace exkluzivních průzkumů. Týmuj.cz totiž nabízí bohatá data a možnost proniknout blíže k různým podskupinám sportovně aktivní části populace.