Týmuj.cz má již 160 tisíc uživatelů. Nově funguje také jako aplikace.

12. 10 2017 | Online služba zaměřená na snadnou organizaci sportovních týmů Týmuj.cz roste. Tato úspěšná platforma oznamuje, že počet registrovaných uživatelů již přesáhl 160 tisíc. Ti jsou rozděleni mezi takřka 18 tisíc družstev a 102 sportů. Amatérské sportovní týmy, party kamarádů, sousedů či kolegů mohou pro plánování tréninků a zápasů, sledování docházky a vzájemnou komunikaci využívat nově také mobilní aplikaci, která učinila službu Týmuj.cz ještě komplexnějším nástrojem.  

Mobilní aplikace je kompatibilní s webovými stránkami, je možné propojit ji s Facebookem a nabízí praktické funkce, na které jsou uživatelé mobilních aplikací zvyklí (např. propojení s kalendářem nebo notifikace o nových akcích).

„Projekt Týmuj jsme spustili již v roce 2008. Do jeho vývoje jsme investovali hodně času a nemálo finančních prostředků, ale následně jsme se začali věnovat svým hlavním zaměstnáním. Týmuj.cz ovšem organicky rostlo a uživatelé přibývali zejména na základě doporučení. Potvrdili jsme si, že služba v sobě skrývá velký potenciál a zhruba před rokem jsme se rozhodli Týmuj.cz oživit a vložit do něj další energii i finance,“ prozrazuje Petr Salomon, managing director Event Service a spoluzakladatel platformy Týmuj.cz.

Na Týmuj.cz, které od počátku funguje zcela zdarma, si uživatelé nejčastěji domlouvají fotbalové zápasy a tréninky. Fotbalistů je zde více než 31 000. Jen o málo méně je volejbalistů (30 000). Mezi top týmové sporty se řadí také lední hokej (21 000) a florbal (15 000). Týmuj.cz přitom používají i skupiny v individuálních sportech, třeba v atletice nebo stále populárnějším biatlonu. Jen v září 2017 vzniklo 371 nových týmů a sportovci se sešli na téměř 16.000 akcích, které si skrze Týmuj naplánovali.  

Týmuj.cz se stále drží svého původního poslání být pro amatérské sportovce významným pomocníkem zejména při organizaci tréninků a zápasů. „Členové jednotlivých týmů spolu mohou přes platformu i komunikovat, naším cílem ale není konkurovat sociálním sítím,“ prohlašuje Petr Salomon. „Heslem Týmuj.cz je, že není důležité vyhrát, ale sejít se. Proto chceme týmům a jejich vedoucím pomáhat zejména s docházkou.“

Týmuj.cz vlastní a provozuje sportovní a marketingová agentura Event Service. I přes nemalé investice do vývoje Týmuj.cz neplánuje službu nijak zpoplatnit. Plánem provozovatelů je využívat platformu i pro marketingové účely partnerů. Kromě komerční komunikace na specifickou cílovou skupinu sportovců jde například o možnost realizace exkluzivních průzkumů. Týmuj.cz totiž nabízí bohatá data a možnost proniknout blíže k různým podskupinám sportovně aktivní části populace.
 

 

 
.

Odpočívejte a relaxujte kdykoliv a kdekoliv...Váš partner SPA STUDIO

Odpočívejte a relaxujte kdykoliv a kdekoliv...Váš partner SPA STUDIO